Учнівське самоврядування – це передусім входження людини у світ спілкування з іншими людьми, формування в учнівської иолоді системи цінностей, які визначають її ціннісне ставлення до дійсності.
Учнівське самоврядування містить потужний виховний потенціал. Воно сприяє створенню умов і можливостей для самореалізації молоді, виховання соціально активної особистості, залученню її до різноманітних сфер соціальних відносин, соціальної практики. Досвід, отриманий в учнівському самоврядуванні, допомагає старшокласникам стати повноцінними членами шкільної спільноти, місцевої громади, ціннісним ресурсом громадянської дії, чиї енергія, ідеї, ініціативи успішно використовуються під час вирішення суспільно – важливих проблем.
На базі Чернігівського навчально-реабілітаційного центру функціонує учнівська рада, яка складається з таких структурних підрозділів як голова учнівської ради, заступник голови учнівської ради, секретар учнівської ради, п’яти секторів, до складу яких входять керівник та члени сектору.
Голова учнівської ради – Карасьова Наталія 11 клас
Заступник голови учнівської ради – Луценко Артем 11 клас
Секретар учнівської ради – Талпа Антон 11 клас
Сектори:
Сектор освіти
Порохня Оксана 7 клас
Федченко Поліна 8 клас
Сектор культури та спорту
Карасьова Наталія 11 клас
Кривда Павло 7 клас
Андрусенко Максим 12 клас
Сектор дисципліни і порядку
Зіньковець Дмитро 10 клас
Луценко Артем 11 клас
Надділ Олександр 9 клас
Сектор охорони здоров’я
Талпа Антон 11 клас
Тищенко Іван 7 клас
Бобок Данило 10 клас
Сектор інформації
Стельмах Карина 12 клас
Карпухіна Анна 8 клас
Носков Артем 6 клас
У своїй діяльності рада сприяє головній меті освіти, а саме:
-
створенню сприятливих умов для особистісного становлення дітей;
-
забезпеченню їх збалансованого розвитку;
-
узгодженості основних тенденцій до самореалізаії, саморозвитку та самозбереження;
-
формуванню життєвої компетентності;
-
розвитку ціннісного ставлення до світу, природи, культури, людей, самих себе;
-
розвиток навичок творчого вирішення завдань, створення позитивної мотивації та зацікавленості учнів;
-
формування вміння мислити, узагальнювати;
-
виховання поваги до колективу, почуття відповідальності.
Засідання УС відбуваються щосереди (при потребі частіше, особливо для вирішення термінових питань). Під час таких засідань учні планують учнівське дозвілля, навчаються самостійно мислити, аналізувати, приймати рішення, думати не лише про себе, а й про тих, хто поряд, поважати їх та їхні права. У учнів виховується почуття патріотизму, відповідальності, громадянської свідомості та активності.
У 2024/2025 навчальному році учнівська рада працює над вирішенням наступних проблем:
-
підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
-
дотримання норм культури поведінки, законослухняності у здобувачів освіти;
-
формування навичок господарності, бережливого ставлення до шкільного майна;
-
формування патріотизму, любові до рідного краю;
-
організація змістового відпочинку учнів.