Учнівське самоврядування
Учнівське самоврядування – це передусім входження людини у світ спілкування з іншими людьми, формування в учнівської молоді системи цінностей, які визначають її ціннісне ставлення до дійсності.
Учнівське самоврядування містить потужний виховний потенціал. Воно сприяє створенню умов і можливостей для самореалізації молоді, виховання соціально активної особистості, залученню її до різноманітних сфер соціальних відносин, соціальної практики. Досвід, отриманий в учнівському самоврядуванні, допомагає старшокласникам стати повноцінними членами шкільної спільноти, місцевої громади, ціннісним ресурсом громадянської дії, чиї енергія, ідеї, ініціативи успішно використовуються під час вирішення суспільно – важливих проблем.
На базі Чернігівського навчально-реабілітаційного центру функціонує учнівська рада, яка складається з таких структурних підрозділів як голова учнівської ради, заступник голови учнівської ради, п’яти секторів, до складу яких входить керівник та члени сектору. Учнівська рада має свій Статут, герб, нормативно-правову базу, виборний актив. Робота ради планується на рік.
У своїй діяльності рада сприяє головній меті освіти, а саме:
– створенню сприятливих умов для особистісного становлення дітей;
– забезпеченню їх збалансованого розвитку;
– узгодженості основних тенденцій до самореалізації, саморозвитку та самозбереження;
– формуванню життєвої компетентності;
– розвитку ціннісного ставлення до світу природи, культури, людей, самих себе.
Основними завданнями педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням є:
– визначення системи органів колективу і уповноважених осіб з числа учнів;
– передача дітям організаторського досвіду;
– навчання їх організаторській майстерності;
– залучення учнів до самоуправлінської діяльності та роботи органів колективу;
– надання їм щоденної допомоги.
У 2021/2022 навчальному році учнівська рада працює над вирішенням наступних проблем:
– підвищування рівня навчальних досягнень учнів,
– дотримання норм культури поведінки, законослухняності у здобувачів освіти,
– формування навичок господарності, бережливого ставлення до шкільного майна,
– організація змістовного відпочинку учнів.
Статут учнівської ради
Структура учнівської ради